Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

...πλην Λακεδαιμονίων

Όλοι στον δρόμο ενάντια στον τρόμο που προσπαθεί να επιβάλλει με έκτροπα και δολοφονική συμπεριφορά ο κρατικός κατασταλτικός μηχανισμός.
Όλοι, πλην των "Λακεδαιμονίων" του ΚΚΕ.
Ίσως να το σκεφτόταν λίγο παραπάνω εκεί στον Περισσό το φλέρτ που έχουν αναπτύξει με τους μηχανισμούς καταστολής σκέψης.
Όπου ναναι θα χαιρετούν οι επικεφαλείς του ΠΑΜΕ τους επικεφαλείς των ΜΑΤ όταν διασταυρώνονται στις πορείες.




Στα καθεαυτά της πορείας τώρα. Ξεκίνησε με τα διάφορα μπλόκ της αριστεράς και αρκετό κόσμο. Περισσότερο απ'όσο περίμενα πάντως. Κατηφορίσαμε την Πανεπιστημίου, στρίψαμε την Αιόλου και ανηφορίσαμε την Σταδίου. Ήσυχα και ωραία, χωρίς τα ΜΑΤ παρέα.

Πίσω μου


και μπρος μου

Κάποιες διμοιρίες ΜΑΤ φαινόταν από τις κάθετες οδούς καθώς ακολουθούσαν διακριτικά.
      "Είναι έξυπνοι οι ΠαΣοΚοι" μου λέει ο φίλος που ήταν μαζί μου. "Δεν θα στείλουν τους μπάτσους για να εκτονώσουν την κατάσταση".
      "Υποτιμάς την ανθρώπινη ηλιθιότητα" του απάντησα. Τριγύρω, έξω από την πορεία, εμφανιζόταν ενίοτε πολύ μικρές ομάδες πιτσιρικάδων με κουκούλα και πολύσυχνά καθοδηγούταν από κάποιους τύπους που το πιο πιθανό να ήταν ασφαλίτες (έκαναν μπαμ εδώ που τα λέμε).

Το χιούμορ παρών
Και ενώ η αρχή της πορείας έφτασε στο Σύνταγμα ο φίλος μου μου ζήτησε να πάρουμε την Βουκουρεστίου και να φύγουμε αφού η πορεία εκπλήρωσε τον σκοπό της και δεν είχε γίνει - ευτυχώς - τίποτα.
Ανεβαίνουμε από τη Σταδίου στην Πανεπιστημίου και βλέπω δύο διμοιρίες ΜΑΤ να τρέχουν προς τη μηχανή μου. "Όχι πάλι" φώναξα καθώς θυμήθηκα ότι στην προηγούμενη πορεία την είχα αφήσει στο Σύνταγμα (δείτε την αντίστοιχη ανάρτηση).
Πηγαίνουμε στον πεζόδρομο ενώ η αρχή της πορείας είχε παρει την κατηφόρα προς τα προπύλαια.
Βάζω μπροστά με τον φίλο πίσω στη σέλα και ενώ περνάμε ανάμεσα από τα ΜΑΤ οι μπάτσοι φοράνε τη μάσκα τους και έχουν βγάλει τις φυάλες με τα αέρια και τα κουνάνε.
Πάρά τις παπαριές που λέει ο ΣΚΑΙ στις ειδήσεις του τώρα, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και ήμουν μπροστά, τα ΜΑΤ άρχισαν να πετούν βόμες κρότου λάμψεις και χημικά.
Προφανώς είναι ανίκητη η ανθρώπινη βλακεία και εκκωφαντική η απουσία του ΚΚΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας