Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Τον είδα που πέταγε μολότωφ. Τον αναγνώρισα από τις πυτζάμες...

«Εκ προθέσεως και όχι εκ παραδρομής μου φόρτωσαν το σακίδιο με τη μολότοφ», υποστηρίζει ο φοιτητής με τις πιτζάμες που συνελήφθη από τέσσερις αστυνομικούς κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων μνήμης για τον Αλέξη Γρηγορόπουλο, στη Θεσσαλονίκη.
Χθες υπέβαλε υπόμνημα-έγκληση στην πταισματοδίκη, η οποία διενεργεί προκαταρκτική εξέταση, ζητώντας να διωχθούν ποινικά οι παραπάνω αστυνομικοί για τα αδικήματα της «κακουργηματικής κατάχρησης εξουσίας», της «ψευδορκίας», της «ψευδούς καταμηνύσεως», της «συκοφαντικής δυσφήμησης» και, ενδεχομένως, της «σύστασης εγκληματικής οργάνωσης».

«Στα βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έχω κανένα σακίδιο ώμου πάνω μου παρά μόνο το τσαντάκι μου που έχει τη φωτογραφική μηχανή μου, τα κλειδιά μου, ένα κομπολόι κι ένα κλειδί κουρδίσματος ντραμς. Το σακίδιο ώμου το τοποθέτησαν οι αστυνομικοί δίπλα μου μετά τη σύλληψή μου», αναφέρει στην έγκληση ο 23χρονος φοιτητής και επισημαίνει για τους τέσσερις αστυνομικούς ότι:

«Οταν λένε ότι εκ παραδρομής μπέρδεψαν το τσαντάκι μου με το σακίδιο, ψεύδονται και αυτό αποδεικνύεται όχι μόνο από τη διαφορά μεγέθους που καθιστά αδύνατο το λάθος, αλλά και από το γεγονός ότι οι συγκεκριμένοι αστυνομικοί αφαίρεσαν τη φωτογραφική μηχανή από το τσαντάκι μου και την τοποθέτησαν στο σακίδιο. Αλλωστε "εκ παραδρομής" ο ένας από τους αστυνομικούς λέει στην πρώτη κατάθεσή του, ότι με αναγνώρισε στην ομάδα των κουκουλοφόρων που πετούσαν μολότοφ απ' την πιτζάμα μου. Αυτό και μόνο δείχνει ότι τα όσα λέει είναι ψευδή και τούτο το γνωρίζει».

«Δεν πρέπει να επιτρέψετε σε κάποιους επίορκους αστυνομικούς να μου καταστρέψουν τη ζωή απλά και μόνο επειδή δεν ήξεραν σε ποιον ανήκει το σακίδιο με τη μολότοφ», καταλήγει ο 23χρονος. Ο δικηγόρος του κατέθεσε στην πταισματοδίκη άλλο ένα αντίγραφο του dvd με τα πλάνα που κατέγραψαν δύο διαφορετικοί άνθρωποι και τα οποία «ανευρέθησαν ύστερα από συντονισμένες ενέργειες των γονιών μου». Ως μάρτυρες προτείνονται έξι πολίτες που ήταν παρόντες στη σύλληψη του φοιτητή και την τοποθέτηση του σακιδίου δίπλα του.

Β.ΠΑΠ.
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=22/12/2009&id=114430

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας