Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Για να δούμε θα μπορέσουμε φέτος να βγάλουμε καμια αστροφωτογραφία;

Η αστρονομία δεν είναι το χόμπυ μου, είναι το βασικό μου ενδιαφέρον. Απωθημένο μάλλον που δεν έγινα αστροφυσικός...

Είναι και η μανία μου για πατέντα, οπότε για να συμπληρώσω τον εξοπλισμό μου χαλάω πολλαπλάσια σε πατέντα παρά να αγοράσω έτοιμο εξοπλισμό (κάποια στιγμή θα βάλω και τα της μοτοσυκλέτας).

Τεσπά από πέρσυ έχω τον εξοπλισμό έτοιμο και αχρησιμοποίητο... οπότε ας τον παρουσιάσω μαζί με το άρθρο που έβαλα στο astrovox.gr




Μερικοί άνθρωποι ζουν για την πατέντα.
Όχι ότι δεν είναι όμορφο αλλά κυρίως ασχολείσαι με την πατέντα και τα άλλα (παρατήρηση-φωτογραφία) μπαίνουν σε 2η μοίρα.

Λοιπόν, πήρα ένα ORION Starblast 4,4'', παραβολικός καθρέπτης πολύ καλά οπτικά.
Όμως... η εστιακή απόσταση δεν ήταν αρκετά έξω για φωτογραφία
Και... δεν έπαιρνε 2'' προσοφθάλμιο, δηλαδή όλο το άνοιγμα της φωτογραφικής σε afocal.

Λοιπόν, ο καλός ο πατεντάκιας έχει πάντα υλικά. Αφού πούλησα το DS2114 που είχα, με άλλο σωλήνα, το είπα στον αγοραστή βεβαίως, κράτησα τον σωλήνα του DS2114 που ήταν πιο στενός (άρα έβγαζε πιο έξω το σημείο εστίασης) και έπαιρνε και 2'' προσοφθάλμιο.

Παρόλα αυτά δεν έβγαινε αρκετά για την Canon.

Έπρεπε να πάει παραπέρα. Ευτυχώς μέσω Internet πήρα μια 2η βάση καθρέπτη από DS2114 και την προσάρμοσα πάνω στην πρώτη.
Μετά έβαλα τον καθρέπτη.

Και πάλι δεν έφτανε . Ο εστιαστής είχε υψηλό προφίλ.
Αγόρασα λοιπόν και έναν ελικοειδή εστιαστή (και καλό μάλιστα) πολύ χαμηλού προφίλ. Και δούλεψε...
Για τους προσοφθάλμιους 1,25'' χρειάζεται η προέκταση από τον μεταβλητό αντάπτορα που έχω αλλά δεν είναι καθόλου πρόβλημα στην πραγματικότητα.

Τέλος κάπου έπρεπε να στεγαστεί και η πατέντα οπότε φτιάχτηκε και η βαλίτσα μεταφοράς και... voila

Μπορείτε να δείτε την πατέντα στις φωτογραφίες...
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας